Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης πραγματοποίησε την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025 και ώρα 6.00 μ.μ. στην αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου εκδήλωση με θέμα “Εξάρτηση των μαθητών από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Read More …








