Οι μαθητές της Β’ Λυκείου, των Τμημάτων Β2 και Β3 συνεργάστηκαν από κοινού και οργάνωσαν ένα ταξίδι γεμάτο φιλοσοφικούς προβληματισμούς ως την Κύπρο. Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα 2 Μαρτίου πραγματοποίησαν μια τηλεδιάσκεψη με καλεσμένη ομιλήτρια, την Phd καθηγήτρια Φιλοσοφίας, κ. Έλσα Νικολαΐδου.
Με στόχο τον αναστοχασμό καίριων φιλοσοφικών ερωτημάτων αλλά και ένα πηγαίο ενδιαφέρον για τις καθολικές φιλοσοφικές αξίες αντάλλασσαν απόψεις με μαθητές από την Κύπρο, έθεσαν τα ερωτήματά τους για την επιστήμη της Φιλοσοφίας, ενημερώθηκαν για τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος στην Κύπρο όσο και για τα ευρήματα του 3ου Μαθητικού Συνεδρίου Φιλοσοφίας.
Μέσα από ανοιχτό, δημιουργικό και δημοκρατικό διάλογο ανακάλυψαν τις προεκτάσεις μια αστείρευτης επιστήμης, όπως αυτής της Φιλοσοφίας, που με οδηγό την αλήθεια, τη λογική και τη συνεχή αμφισβήτηση δεν εμμένει σε ακλόνητους αναχρονισμούς αλλά τάσσεται σύμμαχος στις απαιτήσεις και στις ανάγκες κάθε εποχής αποδεικνύοντας περίτρανα την αδιαπραγμάτευτη χρησιμότητά της.
Οι μαθητές, ως ανήσυχα μυαλά, περιπλανήθηκαν σε ζητήματα φιλοσοφίας, πολιτικής αλλά και της τρέχουσας επικαιρότητας καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η φιλοσοφία προσφέρει απαντήσεις αρκεί να τις αναζητήσουμε μέσω ενός συνεχόμενου κριτικού αναλογισμού και μιας διάθεσης αδιάκοπης αυτοβελτίωσης.
Οι μαθητές ευχαρίστησαν την καθηγήτρια κ. Έλσα Νικολαΐδου, ανανεώνοντας το ραντεβού τους σε ένα επικείμενο Μαθητικό Συνέδριο Φιλοσοφίας, χωρίς, ωστόσο να λησμονήσουν να της θέσουν ανοιχτή πρόσκληση για να επισκεφθεί το σχολείο μας.
Θερμές ευχαριστίες στην Υπεύθυνη Επιστημονικού Ελέγχου, για την αμέριστη υποστήριξη και συνδρομή της για την επίτευξη της τηλεδιάσκεψης, κ. Βασιλική Δράκου και στον καθηγητή Πληροφορικής, κ. Ισίδωρο Ιωαννίδη που φρόντισε για κάθε λεπτομέρεια της εκδήλωσης.