Δράση στο 1ο Λύκειο Ξάνθης: «Λέμε Όχι στη Βία»

Στο τμήμα Γ5 σήμερα Πέμπτη 18-5-2026, πραγματοποιήθηκε μια ξεχωριστή δειγματική  διδασκαλία με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και τις εκφάνσεις της βίας. Οι μαθητές μας άφησαν για λίγο τα βιβλία και έγιναν πρωταγωνιστές σε ένα βιωματικό εργαστήριο!

🔍 Τι κάναμε;

 * Ψηφιακή Ιδεοθύελλα: Αποτυπώσαμε τις πρώτες μας σκέψεις και συναισθήματα για τη βία μέσω της εφαρμογής Mentimeter.

 * Παιχνίδι Ρόλων: Χωριστήκαμε σε ομάδες και μπήκαμε στα «παπούτσια» του θύματος, του θύτη, του παρατηρητή και του εκπαιδευτικού.

 * Συνεργατική Γραφή: Χρησιμοποιώντας τον ψηφιακό πίνακα Miro, συνθέσαμε επιχειρήματα και παραγράφους με βάση τους ρόλους μας.

Στόχος μας δεν ήταν μόνο η θεωρητική γνώση, αλλά ο προβληματισμός και η διαμόρφωση ενεργών στάσεων απέναντι σε ζητήματα βίας. Μαθαίνουμε να δρούμε, μαθαίνουμε να συνυπάρχουμε.

🤝 Συντελεστές:
 * Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Κεντρωτή Δήμητρα
 * Συντονίστρια: Δράκου Βασιλική