Στο τμήμα Γ5 σήμερα Πέμπτη 18-5-2026, πραγματοποιήθηκε μια ξεχωριστή δειγματική διδασκαλία με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και τις εκφάνσεις της βίας. Οι μαθητές μας άφησαν για λίγο τα βιβλία και έγιναν πρωταγωνιστές σε ένα βιωματικό εργαστήριο!
🔍 Τι κάναμε;
* Ψηφιακή Ιδεοθύελλα: Αποτυπώσαμε τις πρώτες μας σκέψεις και συναισθήματα για τη βία μέσω της εφαρμογής Mentimeter.
* Παιχνίδι Ρόλων: Χωριστήκαμε σε ομάδες και μπήκαμε στα «παπούτσια» του θύματος, του θύτη, του παρατηρητή και του εκπαιδευτικού.
* Συνεργατική Γραφή: Χρησιμοποιώντας τον ψηφιακό πίνακα Miro, συνθέσαμε επιχειρήματα και παραγράφους με βάση τους ρόλους μας.
Στόχος μας δεν ήταν μόνο η θεωρητική γνώση, αλλά ο προβληματισμός και η διαμόρφωση ενεργών στάσεων απέναντι σε ζητήματα βίας. Μαθαίνουμε να δρούμε, μαθαίνουμε να συνυπάρχουμε.
🤝 Συντελεστές:
* Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Κεντρωτή Δήμητρα
* Συντονίστρια: Δράκου Βασιλική

