Την Τρίτη 17 Μαρτίου υποδεχτήκαμε στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας το ΚΔΑΠ ΜΕΑ Ξάνθης.
Μέσα από τη δράση «Παραμύθ(ο)ι από τη ματιά ενός επιστήμονα» ταξιδέψαμε στον κόσμο της ελληνικής μυθολογίας μέσα από πειράματα χημείας. Οι μαθητές, υποδυόμενοι τους ήρωες κατάφεραν μέσα από πειραματικές διαδικασίες να ολοκληρώσουν τους άθλους τους.
Μέθυσαν τον Πολύφημο μετατρέποντας το νερό σε κρασί, έπνιξαν το λιοντάρι της Νεμέας δημιουργώντας καπνό, σκότωσαν τον Μινώταυρο παρασκευάζοντας ακετυλένιο, έκαψαν τα κεφάλια της Λερναίας ύδρας ανάβοντας φωτιά με τη βοήθεια μιας μηχανής που παράγει αστραπές και έκλεψαν το χρυσόμαλλο δέρας φτιάχνοντας οδοντόκρεμα για δράκους!
Καθοδηγητές στο ταξίδι αυτό ήταν ο εκπαιδευτικός ΠΕ04.02 κ. Γιώργος Τσικρικώνης και οι μαθητές της Γ΄ τάξης Δημήτρης Καραγεωργίου και Αλέξανδρος Πανταζίδης.




