Ενημερωτική εκδήλωση για την παροχή πρώτων βοηθειών

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης πραγματοποίησε την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026 και ώρα 6.30 μ.μ. στην αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου εκδήλωση με θέμα «Βασικές αρχές πρώτων βοηθειών». 

Την ενημέρωση ανέλαβε και πραγματοποίησε με μεγάλη προθυμία ο Ερυθρός Σταυρός Ξάνθης, τα μέλη του οποίου αναφέρθηκαν σε διάφορα έκτακτα περιστατικά, όπως πνιγμός, λιποθυμικό επεισόδιο, απώλεια αισθήσεων, επιδεικνύοντας τις πρώτες βοήθειες που είναι απαραίτητες για την άμεση και έγκαιρη αντιμετώπισή τους και εφαρμόζοντας τη μέθοδο της Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ). Γονείς και εκπαιδευτικοί υπέβαλαν ερωτήσεις και διατύπωσαν απορίες,  οι οποίες απαντήθηκαν με εξαιρετικό τρόπο, δίνοντας έτσι έναν διαδραστικό χαρακτήρα στην εκδήλωση.

Η συγκεκριμένη δράση υλοποιήθηκε στα πλαίσια του άξονα «Σχέσεις σχολείου–οικογένειας» για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Ευχαριστούμε θερμά τον Ερυθρό Σταυρό Ξάνθης και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη συνδρομή τους στην παρούσα εκδήλωση.

Η συντονίστρια του άξονα:

Γεωργιάδου Κλεάνθη

1776801376759
PlayPause
previous arrow
next arrow