Αγώνες λόγου (debate) στο πλαίσιο του μαθήματος Αγγλικής Γλώσσας

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας πραγματοποιήθηκε δράση αγώνων λόγου (debate) ανάμεσα σε μαθητές/τριες των τμημάτων Α1, Α2, Α3 και Α6. Στη διάρκεια του debate οι μαθητές/τριες ανέλαβαν ρόλους debaters (ομιλητών), judges (κριτών) και audience (κοινού). Η προετοιμασία είχε γίνει τις προηγούμενες ημέρες στη διάρκεια του μαθήματος ώστε ολόκληρα τα τμήματα να μπουν στη διαδικασία να αποφασίσουν τα επιχειρήματα υπέρ και κατά του κεντρικού θέματος του  debate, το οποίο ήταν η χρήση των κοινωνικών δικτύων και αν είναι ωφέλιμη ή όχι ( Is Social Media use beneficial?). Οι δεξιότητες οι οποίες αναπτύσσονται σε μία τέτοιου είδους δράση είναι:

  • Collaborating (συνεργάζομαι),
  • Presenting (παρουσιάζω),
  • Arguing(επιχειρηματολογώ),
  • Researching(ερευνώ),
  • Building confidence (ανάπτυξη αυτοπεποίθησης),
  • Respect for my peers (σεβασμός στους/στις συμμαθητές/τριές μου),
  • Critical thinking (ασκώ κριτική σκέψη),
  • Listening for details (ακούω προσεκτικά),
  • Assessing (αξιολογώ)
  • Evaluating(εκτιμώ).

Το template πάνω στο οποίο έγινε το assessment από τους/τις judges δημιουργήθηκε από τη μαθήτρια του τμήματος Α1 Βασιλική Καζά.

Η δράση έγινε με αφόρμηση την ενότητα 8 του βιβλίου Αγγλικής γλώσσας της Α Λυκείου (Unit 8: Social Media).

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Εύη Μαυροπούλου

debate_2023_01 (Small)
debate_2023_02 (Small)
debate_2023_03 (Small)
debate_2023_04 (Small)
debate_2023_06 (Small)
debate_2023_08 (Small)
debate_2023_05 (Small)
debate_2023_07 (Small)
debate_2023_09 (Small)
PlayPause
previous arrow
next arrow