Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παθολογικής Ανατομικής, οι μαθητές της Γ’ Λυκείου των τμηματων Υγείας,είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον ρόλο της Παθολογικής Ανατομικής στη διάγνωση και αντιμετώπιση ασθενειών.
🔬 Κατά την επίσκεψη:
– Ενημερώθηκαν για τη διαδικασία των βιοψιών και τη μικροσκοπική ανάλυση
– Ξεναγήθηκαν στο εργαστήριο και γνώρισαν τον εξοπλισμό
– Συζήτησαν με ειδικούς για τις σπουδές υγείας και τις ιατρικές ειδικότητες
Η δράση άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις και αποτέλεσε μια πολύτιμη μαθησιακή εμπειρία, ενισχύοντας το ενδιαφέρον των νέων για τις βιοϊατρικές επιστήμες. 🌿👩⚕️👨⚕️




