Επίσκεψη Γ’ Λυκείου στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παθολογικής Ανατομικής, οι μαθητές της Γ’ Λυκείου των τμηματων Υγείας,είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον ρόλο της Παθολογικής Ανατομικής στη διάγνωση και αντιμετώπιση ασθενειών.  

🔬 Κατά την επίσκεψη:  

– Ενημερώθηκαν για τη διαδικασία των βιοψιών και τη μικροσκοπική ανάλυση  

– Ξεναγήθηκαν στο εργαστήριο και γνώρισαν τον εξοπλισμό  

– Συζήτησαν με ειδικούς για τις σπουδές υγείας και τις ιατρικές ειδικότητες  

Η δράση άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις και αποτέλεσε μια πολύτιμη μαθησιακή εμπειρία, ενισχύοντας το ενδιαφέρον των νέων για τις βιοϊατρικές επιστήμες. 🌿👩‍⚕️👨‍⚕️