Ευχές για Ραμαζάν Σεκέρ Μπαϊράμι από την Διευθύντρια ΔΔΕ Ξάνθης

Εν όψει της θρησκευτικής εορτής του ΡΑΜΑΖΑΝ ΣΕΚΕΡ ΜΠΑΪΡΑΜΙ, η Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, Μάλαμα Κ. Σιδηροπούλου και το προσωπικό, εύχονται σε όλους τους Μουσουλμάνους μαθητές, εκπαιδευτικούς και συμπολίτες μας, Χρόνια Πολλά και Υγιή.