Τέσσερις ημέρες γεμάτες εικόνες, γνώσεις και όμορφες στιγμές είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ Λυκείου του σχολείου μας, στο πλαίσιο πολιτιστικών προγραμμάτων, κατά την εκπαιδευτική εκδρομή τους στη Θεσσαλία (22–25 Απριλίου 2026).
Το ταξίδι ξεκίνησε με ενθουσιασμό και πρώτη στάση τον παραδοσιακό οικισμό του Παλαιού Παντελεήμονα. Πέτρινα σπίτια, πλακόστρωτα σοκάκια και υπέροχη θέα έδωσαν στους μαθητές την πρώτη γεύση από την ομορφιά της ελληνικής υπαίθρου. Λίγο αργότερα, τους υποδέχτηκε η Λάρισα, όπου περιηγήθηκαν στο ιστορικό της κέντρο και γνώρισαν από κοντά μνημεία όπως το Αρχαίο Θέατρο Λάρισας, συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν.
Η δεύτερη ημέρα επιφύλασσε μια εμπειρία που δύσκολα ξεχνιέται: τα επιβλητικά Μετέωρα. Οι μαθητές θαύμασαν το μοναδικό αυτό τοπίο και ένιωσαν δέος μπροστά στη δύναμη της φύσης και της ανθρώπινης δημιουργίας. Στα Τρίκαλα, η επαφή με την ιστορία και τη μουσική παράδοση, μέσα από την επίσκεψη στο Μουσείο Τσιτσάνη, έδωσε έναν διαφορετικό, πιο βιωματικό τόνο στη μάθηση.
Η συνέχεια στο Πήλιο έμοιαζε με σκηνικό βγαλμένο από παραμύθι. Η Πορταριά και η Μακρινίτσα μάγεψαν τους μαθητές με την αρχιτεκτονική και τη θέα τους, πριν το ταξίδι συνεχιστεί στον Βόλο, όπου η θάλασσα και ο αστικός παλμός έδωσαν έναν διαφορετικό ρυθμό στην εκδρομή. Σημαντική στάση αποτέλεσε και το Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις των μαθητών για την αρχαία ιστορία της περιοχής.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας, όπου η ξενάγηση αποτέλεσε το ιδανικό «κλείσιμο» ενός ταξιδιού γεμάτου εμπειρίες.
Πέρα όμως από τα αξιοθέατα και τις επισκέψεις, αυτό που θα μείνει περισσότερο είναι οι στιγμές: τα γέλια, οι συζητήσεις, οι κοινές εμπειρίες. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα, αποδεικνύοντας ότι η μάθηση μπορεί να είναι ζωντανή, ουσιαστική και αξέχαστη.
Υπεύθυνες καθηγήτριες
Χατζηκωνσταντινίδου Δημόκλεια
Γλερίδου Λαμπρινή
Δουμαλά Στέλλα