Συμμετοχή μαθητών στις εκδηλώσεις εορτασμού προς τιμήν του Αγ. Γεωργίου, προστάτη του Στρατού Ξηράς στο Πετροχώρι

Την Πέμπτη 23 Απριλίου 2026, μετά από πρόσκληση της Α.Σ.ΔΙ.Θ., οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Α’5 κ Α’6 του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις εορτασμού προς τιμήν του Αγ. Γεωργίου του Τροπαιοφόρου, προστάτη του Στρατού Ξηράς στο Στρατόπεδο “ΥΠΤΡΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ” στο Πετροχώρι.

Οι μαθητές παρακολούθησαν τη Δοξολογία χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ξάνθης κ.κ. Παντελεήμονος. Στη συνέχεια, οι υπεύθυνοι μας ξενάγησαν στα σύγχρονα οπλικά συστήματα. Τέλος, ακολούθησε μία όμορφη δεξίωση προς τιμήν των παρευρισκομένων σε ευχάριστο και εορταστικό κλίμα, όπου απολαύσαμε ποικιλία από εδέσματα, φρέσκα γλυκίσματα και δροσερά αναψυκτικά.

Ευχαριστούμε θερμά την Α.Σ.ΔΙ.Θ. και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για ανάλογες εκδηλώσεις στο μέλλον.

Υπεύθυνες Καθηγήτριες:
Μπακιρτζή Δήμητρα ΠΕ 05
Λαγού Κωνσταντίνα ΠΕ 01